VELUX ACTIVE with NETATMO i VELUX App Control mogu pronaći VELUX proizvode (i odabrane Somfy proizvode) samo pomoću protokola bežične komunikacije io-homecontrol.
Vodoravne tende nisu kompatibilne.
VAŽNO: Prije početka instalacije provjerite jesu li vaš VELUX daljinski upravljač ili zidni prekidač pravilno upareni s proizvodom i u potpunosti funkcionalni. NEMOJTE resetirati svoj gateway ako niste provjerili sve sljedeće korake:
Korištenje daljinskog upravljača sa zaslonom i povratnim informacijama (dvosmjerno):
1. Provjerite može li se svim proizvodima koje prepoznaje daljinski upravljač upravljati s mjesta na kojem je postavljen gateway.
- Ako dobijete povratnu informaciju „bez kontakta”, pokušajte se približiti proizvodu i pokušajte ponovno - kad uspije, pomaknite gateway na ovo mjesto.
- Ako dobijete „pogrešan sigurnosni ključ”, provjerite upute daljinskog upravljača kako doći do novog i valjanog sigurnosnog ključa.
2. Provjerite imate li glavnu upravljačku jedinicu za cijelu kuću ili upravljačke jedinice za pojedine sobe.
- Ako imate „glavnu upravljačku jedinicu”, uvijek je koristite za registraciju proizvoda.
- Ako imate upravljačke jedinice za pojedine sobe, počnite dodavati proizvode prvog daljinskog upravljača u svoju aplikaciju i završite postavljanje samo s tim proizvodima. Da biste dodali preostale proizvode, idite na: Postavke>Instaliranje novih proizvoda>Instaliranje novog prozora>Dalje i slijedite upute u aplikaciji. Napomena: Upute za daljinski upravljač malo se razlikuju jer sada poravnavate sigurnosne ključeve tijekom postupka.
3. Provjerite jeste li u aplikaciji odabrali ispravnu opciju upravljanja (jednosmjerni upravljači nalaze se pritiskom na gumb „Nemam te daljinske upravljače”).
4. Pokušajte zatvoriti aplikaciju i ponovno je otvoriti da biste vidjeli imate li nedovršenu instalaciju. Ako imate, dovršite instalaciju.
Upotreba zidnog prekidača bez povratne informacije (jednosmjerna) ILI kombinacija daljinskih upravljača za upravljanje? (jednosmjerni i dvosmjerni):
1. Provjerite imate li bilo koji dvosmjerni daljinski upravljač uparen sa svojim proizvodima. Ako imate, upotrijebite to prilikom dodavanja proizvoda na gateway (pogledajte gore).
2. Provjerite može li se svim proizvodima koje prepoznaje zidni prekidač upravljati s mjesta na kojem je postavljen gateway. Ako ne možete upravljati proizvodima, pokušajte se približiti proizvodu i pokušajte ponovno - kad uspije, pomaknite gateway na ovo mjesto. Inače, provjerite upute daljinskog upravljača za upravljač? za uparivanje zidnog prekidača s proizvodom.
3. Provjerite kreće li se proizvod naprijed-natrag kako biste naznačili da je registracija spremna kad pritisnete gumb zupčanika (na kontrolama starijih daljinskih upravljača? Pritisnite gumb za resetiranje) na zidnom prekidaču. Ako se proizvod ne kreće, pokušajte još jednom pritisnuti gumb zupčanika (na starijim daljinskim upravljačima? pritisnite gumb za resetiranje) na zidnom prekidaču.
4. Provjerite jeste li u aplikaciji odabrali ispravnu opciju upravljanja (jednosmjerni upravljači nalaze se pritiskom na gumb „Nemam te daljinske upravljače”).
5. Pokušajte zatvoriti aplikaciju i ponovno je otvoriti da biste vidjeli imate li nedovršenu instalaciju. Ako imate, dovršite instalaciju.
Ako gornji koraci ne riješe vaš problem, nažalost prisiljeni ste na tvorničke postavke vaših VELUX proizvoda koje nije pronašao gateway. Imajte na umu da vam je potreban fizički pristup vašem proizvodu za vraćanje na tvorničke postavke.
Nakon resetiranja proizvoda, nijedna od vaših prethodnih kontrola za ovaj proizvod više nije funkcionalna. Slijedom toga, svoju upravljačku jedinicu morate ponovno upariti s proizvodom - pogledajte upute za prozor/dodatnu opremu kako resetirati proizvod i nakon toga uparite upravljačku jedinicu.