Povećajte prodaju

Snažna komunikacija brenda donosi stvarne rezultate

Nekoliko studija pokazalo je da čvrsta, ujednačena strategija komunikacije može imati presudnu ulogu kada je riječ o zastupanju svojeg položaja na tržištu i privlačenju novih klijenata. Ako svi slijedimo isti obrazac – koristimo se jednakim dizajnom izgleda, upotrebljavamo iste fotografije i ističemo jednake poruke – klijent na kraju prepoznaje brend kao zrelog i pouzdanog partnera.

Na desnoj strani naveli smo popis rezultata kojima se potvrđuje ideja da snažno brendiranje dovodi do visokih prihoda.

  • 1. Poduzeće ima veći značaj od proizvoda 

    Nedavna anketa* o spremnosti ljudi da kupe ili podrže nešto pokazuje da se tvrtke preporučuju 10 – 12 % više od proizvoda same tvrtke. To znači da se u promidžbenoj komunikaciji vrijednosti brenda tvrtke i strategija dizajna trebaju postaviti ispred kategorije proizvoda.

    * Izvor: Imperativ održivosti, Izvješće Nielsen, 2015.

  • 2. Reputacija povećava potencijalnu prodaju

    Nedavna anketa* o odnosu između reputacije tvrtke i potencijalne prodaje na temelju četiri parametra: poštovanje, povjerenje, osjećaj i divljenje pokazala je da se potencijal gotovo udvostručuje kada se reputacija poboljša od 70 do 80.

    * Izvor: Godišnja anketa instituta Reputation Institute u 15 zemalja, 2015.

  • 3. Održivost povećava vrijednost brenda

    U novom se izvješću* navodi da je brend koji podržava održivost ostvario 4 % rasta u prodaji u usporedbi sa samo 1 % za preostalo tržište. 66 % potrošača navodi da su voljni platiti više za brendove koji su predani održivosti.

    * Izvor: Imperativ održivosti, Izvješće Nielsen, 2015.

  • 4. Reputacija brenda tvrtku čini fleksibilnijom

    Globalne tvrtke nakon financijske krize 2008. i dalje imaju poteškoća u održavanju svoje vrijednosti zbog niske dobiti i spore prodaje. No, tvrtke koje su uspjele poboljšati ili zadržati visoku reputaciju među potrošačima nagradili su investitori te sad povećavaju svoju vrijednost na gotovo stagnirajućem tržištu.*

    * Izvor: Godišnja anketa instituta Reputation Institute u 15 zemalja, 2015.

Iz našeg iskustva, brendovi čija svrha i proizvodi odgovaraju toj potražnji – brendovi održivog načina života – donose veći i brži rast.

Ti su brendovi zaslužni za polovicu rasta tvrtke u 2014. te su rasli pri dvostruko većoj stopi od ostatka poslovanja.

Paul Polman, glavni izvršni direktor, Unilever, 2015.


A ono što je doista važno: prirodna dnevna svjetlost, svjež zrak i besplatna energija

Dok pratimo brojke i brojimo dobit, važno je imati na umu odakle sva ta vrijednost dolazi. Svijet tvrtke VELUX temelji se na nekoliko osnovnih, ali nadasve važnih prednosti kuće. Odabirom rješenja VELUX kuća će postati svjetlija i udobnija, ali i zdravija i energetski učinkovitija. Zamijenit će umjetno osvjetljenje prirodnom dnevnom svjetlošću i unijeti svjež, čisti zrak u svaku prostoriju kuće. Omogućit će besplatno solarno grijanje tijekom hladnih razdoblja i prirodno hlađenje tijekom toplih. Poboljšati će u energetski profil cijele zgrade zahvaljujući naprednom sustavu ThermoThechnology™ i prozorima s kvalitetnom izolacijom.