Slijedite smjernice

Sedam koraka do ujednačene komunikacije VELUX

Vrlo je jednostavno zastraniti pri internetskoj promidžbi. Internet nudi brojne mogućnosti, no bez smjernica krajnji rezultat može biti nepredvidljiv.

Ovaj odjeljak pomoći će vam da izbjegnete najčešće zamke povezane s VELUX komunikacijom u kontekstu vašeg poslovanja. Ako slijedite ovih sedam koraka, ne samo da ćete nam pomoći u zaštiti integriteta brenda VELUX, već ćete imati i mogućnost iskoristiti superiorni potencijal prodaje snažnog brenda.

1. Zaštitite brend VELUX na svojem web-mjestu



Vaše web-mjesto uvijek mora zadržati svoj jedinstven stil i karakter. Sa svom komunikacijom tvrtke VELUX mora postupati kao sa zasebnim, prepoznatljivim elementom na temelju odobrenih smjernica tvrtke VELUX za dizajn.



Vaše web-mjesto nikad ne smije preuzeti temeljna svojstva dizajna tvrtke VELUX niti ih obrađivati kao dio dizajna svoje tvrtke.

 

2. Logotipom VELUX koristite se na pravilan način



Logotip VELUX jedinstven je i nepromjenjiv element brendiranja. Logotip se sastoji od bijelog teksta na crvenoj podlozi sa simbolom registrirane trgovačke marke. Na crno-bijelom mediju tekst se može upotrijebiti na crnoj podlozi. Za reproduciranje se uvijek koristite originalnim datotekama logotipa VELUX. Lokalnu prodajnu tvrtku upitajte o opcijama preuzimanja.



Nikada ne smijete mijenjati dimenzije, obrezivati logotip, mijenjati boju ili na bilo koji drugi način mijenjati logotip.

Naš se logotip također ne smije upotrebljavati zajedno s konkurentskim brendovima ili kao pokazatelj za proizvode koji su kompatibilni s proizvodima VELUX.

3. Imajte na umu paletu boja tvrtke VELUX




Vaše web-mjesto mora zadržati jedinstvenu paletu boja vaše tvrtke. Uvijek podržavamo upotrebu originalnog fotomaterijala tvrtke VELUX uz naše proizvode.




Nemojte u ukupni dizajn svojeg web-mjesta preuzimati paletu boja tvrtke VELUX jer na taj način korisnike možete navesti da misle kako je web-mjesto pridruženo grupi VELUX.

4. Koristite se fotografijama, videozapisima i ilustracijama

Zbog kvalitete i zaštite autorskih prava nikada ne smijete kopirati fotografije ili slike izravno s bilo kojeg web-mjesta tvrtke VELUX i upotrebljavati ih u promidžbene svrhe.


5. Birajte riječi

Kada kupujete krovne prozore VELUX®...

Mi volimo proizvode VELUX


Naziv VELUX mora se smatrati pridjevom, što znači da nikada ne smije stajati samostalno. Naziv našeg brenda uvijek upotrebljavajte s opisnim izrazom, odnosno krovni prozor VELUX, proizvod VELUX ili grupa VELUX.

Dodatna oprema mora se navoditi kao „proizvodi za krovne prozore”.

Napominjemo da se naziv VELUX piše velikim slovima i pri prvom navođenju u tekstu mora imati znak ®.

velux

„velux”

Mi volimo VELUX

Nemojte naziv VELUX pisati malim slovima ili unutar navodnika. Nemojte ga upotrebljavati bez opisnog izraza.

6. Upravljajte internetskom promidžbom

Vođenje učinkovite promidžbene kampanje na internetu zahtijeva iskustvo s najnaprednijim alatima u tom području. Ako ste vješti u marketingu internetskih tražilica (SEM), optimizaciji internetskih tražilica (SEO), marketingu društvenih medija i promidžbi putem web-mjesta društvenog umrežavanja, kao što su YouTube, Instagram i Twitter, trebali biste biti vrsni u području internetske promidžbe.

No, ako kampanja obuhvaća globalne marke kao što je trgovačka marka VELUX, upravljanje promidžbenim aktivnostima postaje znatno složenije.

Temeljna pravila

Da sažmemo temeljna pravila, trgovačku marku VELUX smijete upotrebljavati samo ako je vaša promidžba izravno povezana s originalnim proizvodima VELUX ili s proizvodima koji su kompatibilni s krovnim prozorima VELUX. Trgovačka marka VELUX ne smije se upotrebljavati za generiranje prometa na stranicama koje promiču nekompatibilne proizvode konkurenata.

U ovom se odjeljku detaljno opisuju pravila koja morate poštovati kao prodavatelj proizvoda VELUX. Ako prodajete kompatibilne i nekompatibilne proizvode, trebate se koristiti integriranim poveznicama kako biste saznali više o ograničenjima i zabranama.

Uočit ćete da u cijelom ovom vodiču navodimo kompatibilne i nekompatibilne proizvode. To su proizvodi konkurenata tvrtke VELUX, a definiraju se na sljedeći način:

Kompatibilan proizvod je proizvod koji je kompatibilan s krovnim prozorom VELUX.

Nekompatibilan proizvod je proizvod koji ne odgovara krovnom prozoru VELUX niti je s njim kompatibilan.

7. Trgovačka marka VELUX

Odaberite jedinstven naziv brenda ili trgovačku marku koja vašu tvrtku izdvaja od konkurenata, a možda čak i prenosi vaše snažne prodajne prednosti.

Bilo kojem prodavatelju, prodavatelju proizvoda VELUX ili drugih proizvoda strogo je zabranjeno registriranje prava na trgovačku marku VELUX ili bilo koju drugu trgovačku marku grupe VELUX u bilo kojem obliku. Zabrana obuhvaća: 

  1. Registraciju trgovačke marke, uključivanje trgovačkih marki koje je registrirala grupa VELUX. 
  2. Registraciju naziva tvrtke, uključivanje trgovačkih marki koje je registrirala grupa VELUX, npr. VELUX Dealer Ltd. ili VELUX Gardinen GmbH.
  3. Registraciju domena i adresa e-pošte, uključivanje trgovačkih marki koje je registrirala grupa VELUX, npr. www.velux-blinds.com, www.velux-bestprice.com ili www.blinds4velux.com.

Kao opće pravilo, ne smijete se koristiti stavkama koje se smatraju intelektualnim vlasništvom grupe VELUX bez traženja pisanog dopuštenja grupe VELUX.

Bilo koje kršenje ovih smjernica može pokrenuti pisano upozorenje pravnog odjela grupe VELUX. Ako zahtjevu ne udovoljite u roku od dva tjedna, grupa VELUX može prekinuti odnos s vama bez dodatne obavijesti.