Vođenje učinkovite promidžbene kampanje na internetu zahtijeva iskustvo s najnaprednijim alatima u tom području. Ako ste vješti u marketingu internetskih tražilica (SEM), optimizaciji internetskih tražilica (SEO), marketingu društvenih medija i promidžbi putem web-mjesta društvenog umrežavanja, kao što su YouTube, Instagram i Twitter, trebali biste biti vrsni u području internetske promidžbe.
No, ako kampanja obuhvaća globalne marke kao što je trgovačka marka VELUX, upravljanje promidžbenim aktivnostima postaje znatno složenije.
Temeljna pravila
Da sažmemo temeljna pravila, trgovačku marku VELUX smijete upotrebljavati samo ako je vaša promidžba izravno povezana s originalnim proizvodima VELUX ili s proizvodima koji su kompatibilni s krovnim prozorima VELUX. Trgovačka marka VELUX ne smije se upotrebljavati za generiranje prometa na stranicama koje promiču nekompatibilne proizvode konkurenata.
U ovom se odjeljku detaljno opisuju pravila koja morate poštovati kao prodavatelj proizvoda VELUX. Ako prodajete kompatibilne i nekompatibilne proizvode, trebate se koristiti integriranim poveznicama kako biste saznali više o ograničenjima i zabranama.